Στα εγκαίνια των γραφείων της ΔΗΜ.Τ.Ο. και της ΟΝΝΕΔ Παλαιού Φαλήρου

Σε μια όμορφη και πολυπληθή εκδήλωση, η Τοπική μας Οργάνωση στο Παλαιό Φάληρο, μαζί με την ΟΝΝΕΔ εγκαινίασαν τα νέα τους γραφεία. Τους εύχομαι καλούς αγώνες και να έχουμε εκλογική επιτυχία!!