Σε εκδήλωση της ΔΗΜ.Τ.Ο. Ηλιούπολης

Σε μια κατάμεστη αίθουσα στην Ηλιούπολη, προσκεκλημένος της Τοπικής Οργάνωσης της ΝΔ, μίλησα για όλα όσα μας ενώνουν, για όσα έχουμε επιτύχει, αλλά και για εκείνα που πρέπει να διορθώσουμε για την Ελλάδα του 2030. Από το φθινόπωρο θα βρισκόμαστε πλέον σε προεκλογική περίοδο και έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε, ώστε η Νέα Δημοκρατία να πείσει για το πρόγραμμά της και να κερδίσει τις επόμενες εκλογές.

Όλοι μαζί, ενωμένοι και συσπειρωμένοι, θα δώσουμε τη μάχη, προκειμένου η πατρίδα να συνεχίσει να προοδεύει.